14 Ocak 2012 Cumartesi

Meyve suyunuz mu bitti; çoğaltalım :D

Nartakal, bahar değil ki mevsimlerden etkilendim desem. Mecnun yok ki Leyla oldum desem. Ateş yok ki yandım desem.  Ama bu rüzgar da neyin nesi ki küllerimi savurmakta.
Dünya içre bir Dünya var içimde dönen. Bugün hoşuma gitmiyor bir önceki gün bayıla bayıla dinlediğim müziklerim. Müzikle süper odaklanırım aslında fakat 2 gündür ceviz kabuğunu doldurmaz işlerle oyalanıp durdum. Bilgisayar başına geçince anyada başlayıp Konyada gözümü açar oldum. Planlı programlı çalışmayı çok sever, sayar vede takdir ederim aslında. Hatta 4-5 saat önce teslimine 1 saat kalmış ödev bana bakarken, ilk(gözağrı)nurcuğumun canı sıkılmasın diye eline verdiğim rengarek kartonları ön çalışma yapmadan kestiğini görünce "Önce ne yapmak istediğine karar ver, sonra verdiğim müsvettede dene, kartonlara çiz, en son kesme işlemine geç. Planlı programlı çalışmalısın" cümlelerini sarf ettim. Ama bilmiyor ki çocuk, bu sıralar teyzesi son dk ya bırakıyor herşeyi. Programlı çalışmak unutkanlıktan bir nebze olsun kurtarıyor aslında beni.
 Bak yine oldu. Bu yazıya başlarken ne diye başladım nereye gidiyor sonu. Programlı çalışmam lazım değil programlama çalışmak lazım aslında yazının konusu. C ++ sınavı var. Hiç de iyi değilim bu konuda. Mars diyor ki sevmeye çalış. Ben onu sevmiyorum, yapamıyorum ama bak nelerle uğraşmayı seviyorum :D
Bu da bi çeşit algoritma dimi. Algoritma seviyesinde kalacam bu gidişle :( Yada dersden kalacam :{

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder