9 Ocak 2012 Pazartesi

Kütüphanede ki Minnak :| Mivvvvvvvvvv

Baktım bir Miv var kütüphanede, dalmış gitmiş uzaklara yağmuru seyrediyo. Ya işte dedim bana eğlence çıktı :D Yarebbim pekte tatlı. Bakmayın öyle güccük göründüğüne aslan yavrusu gibi maşallah.
Rahatı bozuldu beyimizin, yada tüm duygusallığını başarıyla kaçırdım. Bana döner dönmez yüzünü, 1-2 gün önce ilginç hayatını okuduğum Charlie Chaplin aklıma geldi, hemen atıfta bulundum. Bıyıklara bakınsanıza aynı Charli Chaplin :D
O kaçtı masaların altından, ben kovaladım üstünden ve sonunda bir poz daha aldım bu charli kılıklıdan :D
Bu insanlardan uzakta, cam kenarı, yağmur, çiçek böcek seviyo lan heralde dedim. Baksana gitmiş bulmuş kendi kadar bi saksı, pineklemiş hemen cam kenarında :D
Alın Bi Miv daha ama bu rahatını biliyo, kurulmuş gazete köşesinde bir pufa, Dünya yıkılsa umrunda değil, gelen geçen kafasına bir iki dokunyo ama gözlerini bilem açmıyo :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder