17 Aralık 2011 Cumartesi

Süslü püslü konuşmayı becerememde sevmemde zaten. İçimden geldiği gibi yazayım dedim valla giriş yazısı gelmedi içimden yazmak. O zaman bugünkü  gülünesi hallerimden bahsedeyim.

Çok hassasımdır kokulara karşı. Sınıfta  durduk yere bir soğan sarımsak kokusu hissederim(yapmayın etmeyin hafta içi dikkat edin biraz). İçim dışımda. O haltı yedin  sınıfa geldin(Allah bildiği gibi yapsın) bari geğirme yaaa. Yok bugünkü koku soğan sarımsak değildi de biri oturdu yanıma  otobüste. Aman Allahım o ne ağır bi koku hacı yağımıdır gaz yağımıdır amanın dedim bittim ben. Hemen pencereyi açtım, burnumu kapattım kağıt mendili icat edenin ceddine rahmet okudum çok şükür kurtuldum, ben kalkmadan adam anladı kalktı gitti yanımdan. sağ salim eve geldim derken çok sevgili öğrencim(ki genelde en baştan çocukları uyarırım koku  ve gaz yapıcı salam, sosis,turşu, soğan, sarımsak  yeyip gelmezseniz sevinirim die ) bana süpriz yapıp sarımsaklı makarna yemiş gelmiş. Nasıl geçti o bir saat midem şişti valla. saatlerdir odamdan çıkmadı koku. Tuhaf olanı o kanepeye oturamıyorum şuan hiç böyle olmamıştı daha önce. hapşıra hapşıra bi kaldım. Bi çözümü olmalı bunun . İnsanlar bilinçli değil hava sahamıza saldırı yapıyorlar resmen.

1 yorum:

  1. çok güzel anlatmışşsın hayırlı olsun inşallah günlük hayatına dair hep güzel şeyler okuruz. sen anlatırken resmen burnuma soğan sarımsak kokusu geldi.ben makarna ile filan pek sevmem ama mesela pidenin yanında soğan salatasına bayılırım böyle maydonozla beraber içine koyup üzerine limonu sıkığp bi ısıracaksın offff dünya biter orada marsa yolculuk başlar işte.....:)

    YanıtlaSil