18 Aralık 2011 Pazar

Dün yazamadım ya aklım burda kaldı. Ev sahibesi ilk günden yalnız bıraktı evini ama hep yalnız değilmiydi her ikisi de. Çok hastaydım hala hastayım sevgili günlüküm.
Hocanın biri camide vaaz ederken demiş ki: "Ey cemaati müslimin, ibadet etmeyen insan hayvanlar gibidir yer içer gezer, hatta onlardan da aşağıdır domuzlara benzer" demiş. Akşam olmuş hoca yastığına başını koymuş ve rüya mı desem kabus mu sabaha kadar domuzlar aralarına almış adamcağızı tartaklamışlar. Sen bizi nasıl küçümsersin, onu bunu yiyoruz diye sen bizim ibadetimiz yok mu sanırsın, bizde kendi çapımızda zikrediyoruz Allah'ı demiş domuzcuklar. Onun hesabı kokudan çok dert yandım sanırsam ki öğrencim gidince başlayan hapşırıkların akabinde şuan burnum hiç bi kokuyu almıyor :) nezle oldum :(

1 yorum:

  1. geçmiş olsun cancağazım bu sene kar yağmadı Ankaraya daha dur yağar dersin şimdi sen :)yani yağsa keşkede mikroplar ölse yoksa bahara kadar grip olacağız.bende iyileşemedim tam düzeliyorum derken tekrar öyle işte....

    YanıtlaSil