27 Aralık 2011 Salı

Batan Geminin Malları Bunlar Geeaaaal :)

**Marmara da Ro-Ro adlı yük gemisi feribotla çarpışmış. Son anda farketmiş de kaptan, manevra yaparak kıl payı kurtulmuşlar çok şükür. İşin komik tarafı çarpan kaçmış, aranıyormuş deniz de :) bunlara da bi trafik ışığı falan lazım, dibine kadar nie yaklaşmış biri,sellektör yapmış da farketmemiş mi diğeri :) diğerine koca deniz dar mı gelmiş dance eder gibi ......piaget' e göre beyinde şemalar, objeleri ilşkilendirmek çok önemli.Albert Einstein called Piaget's discovery "so simple only a genius could have thought of it." Hani Slumdog Milyoner filminde tüm soruları geçmişine dönüp cevap veriyordu Malik.....dance demiştik ıhımm,** bu sabah egzos emisyon muayenesine giderken önümüzdeki  taksicinin biri ne akla hikmetse sağ ve sol şeritlerde devamlı dance eder gibi gezdi durdu, sanki çok öne geçebilecekmişcesine o trafikte :s **evet araba deyince şu kış günlerinde yapılmaması gereken en önemli hatayı yapmışım; el frenini dün çekmiştim son dişe kadar, halbuki daha önce bunu bi yerde okumuştum kışın el frenini sonuna kadar çekerseniz indirirken elinizde kalır. Kaldı mı elimde. cıks. Allahtan sabah arabanın kapıları donmuş açamadım.---bunu hala bilmiyorum, ön kapılarda kilit yeri metal olduğu için mi donuyor acaba, peki saç kurutma makinası falan mı kullanmalı, yada arka kapılardan girip kalarüferi açmalı, kendi buzunu kendi çözsün :)---kapıyı açamayıncada zaten abimle emisyona gidecektim, çalıştırmadım arabayı. Eve gelincede arabayı ısıtıp el frenini 1 dişte bıraktım.
** eeee batan gemiyle ne alaka mı? Gemiler batarken yükleri atarlar ya hani batmayı geciktirmek için, e bende dün baktım çantaya; uç kutusu, silgiye varıncaya kadar bi yük indirgemesinde bulundum. pc götürmek için belim ağrımasın diye. ee tabi foto makinesini de çıkarttım o sıra çantadan. Hep böyle oluyo, bizim Yupppi var group member, bi de baktım bu elinde 1 litrelik süt paketiyle dolaşıo, biraz yazıyoruz falan arada pet şişeden su içer gibi süt içiyo(kafaya dikiyo 1 lt kutuyu). Dedim bu anı çekmeliydim ama malesef işte :( **malesef deyince sonraki anket kısmı geliyor tabi gözümün önüne, yakın bi zamanda çekimleri başlayacak olan storyboard ı sevgili mars tarafından çizilen epilepsi videomuz için anket dolduracak kişi avına çıktık. Ay çok kötü bi durum hep bana diolardı bi anketimiz var doldurabilir misiniz die. Şimdi insanlar vaktim yok falan die geri çevirince yetiştiremedik tabi saat 5 oluverdi, yazıcı bulamadık o saatten sonra. Elimizde kalakaldı rapor öylece. Yani dedim bilgisayarları hani küçülte küçülte cebimize kadar soktular, keşke birde şu yazıcı olayına el atsalar da böyle yanımızda yazıcı taşısak didim. Ama bigün olur ağırlık yapıyo die onu da taşımam ben eminim :)

Çok dağınık bi yazı oldu farkındayım, bir concept map yada outline hazırlamak isterdim amma velakin bunun da bir sebebi var, aslında beynim demek ki çok dağınık, bende dağınık yazmaya sevk ediliyorum diyerek topu beynime atıyorum (bu yazının göbek adı Yakan Top olsun :))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder